Härligt väder

Ja nu har vi ätit frukost och solen skiner och det är härligt väder ute. Det gick bra för min sambo och hans far när dom var ute dom fick några gäss, det är gott med gås och det finns tusentals här ute och dom blir bara fler och fler för dom kryllar av sig som bara den varje år och det är ju jakttider nu så nu passar dom på att jaga några stycken och det är ju gott att ha till middag. Annars idag så ska vi bara ta det lugnt, min kusin sitter och spelar spel just nu och jag sitter och kollar läget vid datorn. På torsdag när jag ska hem till mor så blir det nog att vi kör till Bo Ohlsson eller något och då ska jag köpa ljus för det är så mysigt att ha tända ljus nu när det är mörkt ute, som idag vid frukostbordet så hade vi tända ljus och det är mysigt tycker jag. Ikväll kommer stjärnor på is igen och jag läste att Tony hade skadat sig rejält så jag undrar hur han ska kunna åka ikväll, sedan är det premiär på det nya programet som handlar om dansband men tyvärr så går det samtidigt som Stjärnor på is så man vet inte vilket program man ska titta på, men kanske något av programen går i repris får hoppas det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0