Fint till halloween

Ja jag var precis uppe på loftet och rotade rundor efter servetter med en Halloweenpumpa på med utskurna ögon och mun, man vill ju ha det mysigt och fint när min kusin kommer vecka 44 då det just är Halloween och sen har jag sett ut fräcka ljus som dom hade på Willys men dom ska jag köpa nästa vecka när jag är hos mor, där var lite andra fräcka saker som konstgjorda spindlar och andra småkryp i plast som var fräcka, sen kan man ju också duka fint med färgglada löv som man plockar på träden här utanför, dukningen kommer till att bli jättefin. Vi hade tänkt bjuda på den där thairätten kycklingen som är kryddad i en särskild krydda och som man sedan steker och man har den där starka såsen till och ris, det är jättegott och sen hade vi tänkt bjuda på chokladpudding, men han ska vara här många dagar, så vi hinner hitta på många maträtter. Jag ska få några små pumpor av mor att lägga som dekoration på bordet, dom är fina, sen ska vi naturligtvis hitta en bra skräckis som vi kan titta på eller kanske många skräckisar *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0