Fint soligt väder idag *ler*

Idag är det faktiskt hyffsat väder ute, solen skiner och det blåser inte så värst mycket som det gjorde igår, det blåste ju fruktansvärt mycket igår när jag var hemma hos mor och far då fick man verkligen hålla i hatten *ler*. Annars så väntar jag på att min sambo snart ska komma hem på fika, om ca en timme och sen ikväll händer det inget särskilt, har faktiskt inte kollat om där är något bra på teve ikväll men Idol kommer ju inte förräns på fredagar numera, men där är så mycket andra nya program som börjar i denna veckan som matakuten där dom visar hur dålig maten är i skolan och där är Bert Karlsson som ska vara med och ryta så att barnen får bättre mat och en svensk känd kock som också ska försöka få rätsida på det hela så det ska bli spännande att se. Sen börjar bonde söker fru på onsdag tror jag att det var och där är ju en homosexuell med i år så det kan ju bli spännande och se när han bjuder hem alla männen hemma hos sig *ler*. Jag får upp och titta i boxen vad vi ska ha till middag ikväll för det har jag inte hunnit tänka ut ännu, men där är alltid något man kan svänga ihop, får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0