Fikat

Nu har min sambo kommit hem från jakten och dom fick tyvärr inget idag men det är ju charmen av att vara ute i naturen och gemenskapen som är det allra viktigaste så det gjorde inget. Nu har vi druckit kaffe och haft det mysigt och sen ska jag dammsuga hela huset inför helgen tänkte jag. Ikväll är det Idol ska bli roligt att se hur det går för dom som är kvar i gänget och undrar om nu hon den där programmledaren kan hålla truten i styr, juryn har ju hotat att ta bort henne om hon inte skärper sig, men hon å andra sidan sa att hon minsann inte tänkte ändra på sig, så vi får väl se hur det blir och hur hon kommer att uppföra sig ikväll, jag befarar det värsta eftersom hon är provocerande av sig att hon vräker av sig något nytt dumt och att hon under direktsänding får gå ut därifrån för att folk blir förbannade, det hade varit lika gott till henne. Annars så är det fint väder idag soligt och fint härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0