Färdigt

Ja min sambo ringde precis och skulle köpa hem något färdigt idag, vet inte vad det blir men jag hade tagit upp kassler och skulle koka pasta men jag hade inte hunnit att börja koka pasta så därför bestämde vi att han skulle beställa något istället för vi kan ju ha det andra i morgon istället som jag tog upp. Annars så har jag varit ute och tagit in ved och jag har satt fyr i spisen, så nu brinner det bra i kaminen skönt. Där är inget på teven ikväll förutom halv åtta hos mig där dom lagar mat, men där är alltid något bra som man kan titta på som någon bra film eller annat. I morgon är min sambo ledig och på eftermiddagen kommer min kusin hit. Det blir hans far som kommer hit och lämnar honom så får vi se om vi ska beställa något och äta, det beror helt och hållet på om Patrik min kusins far har tid att stanna och så, så vi får se hur det blir. Annars så är det Idol i morgon och hon den där Katrin har ju fått stanna kvar, hur hon nu kan få lov att göra det efter allt som hon har slängt ur sig men men... ska i alla fall bli kul att se den så kallat " nya " Katrin, för dom har ju sagt att hon ska bli annorlunda nu, haha det är ju skrattretande, men vi får väl se hur mycket bättre hon är i morgon då, inte för att jag tror så mycket på det men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0