En lugn dag

Ja idag är det en lugn och fin höstdag, det är soligt ute och det är härligt. Dom har lovat fint väder nu när det snart ska vara skollov och det är ju roligt för barnen. Annars så håller jag på och tvättar och sen kommer min sambo hem på fika klockan ett, han jobbar till klockan sex idag men sen i morgon jobbar han inte och sen är det ju helg skönt....
Jag håller på med lite vardagssysslor här hemma, just nu så tvättar jag och sen ska jag gå ut och hämta in lite mera ved. I morgon har jag tänkt städa hela huset för det behövs nu igen känner jag och byta påslakan. Ikväll är det Idol igen, ska bli kul att se hur det går för dom som är kvar i Idol och hoppas nu att hon den där kvinnliga hemska programledaren vad det nu är hon heter, Zytomierska eller något, låter bli att vara så oförskämd som hon har varit mot alla i Idol, nu sist var det ju Jesper Blomberg som fick höra att hans frisyr var bögig. Sen hade hon attackerat Lolo för att hennes framträdande var äckligt just för att hon gick fram barfota och hon sa att hon bara skulle få tjockisröster!!! Den programledaren har mer än en skruv lös helt klart!! Idoljuryn har hotat med att stänga av henne och det förstår jag, jag hoppas att man hade sluppit och se henne för hon är äcklig när hon angriper idoldeltagarna och sen tror  hon att hon själv är så jävla bra men hon är äcklig i hela sitt sätt usch och fy säger jag bara!   Visst är det väl en slående likhet med den häxan här ovanför, så här i Halloweentider och allt, vilket visar att hon inte behöver klä ut sig när hon ska på något Halloweenparty hon är ju fix färdig redan liksom Mohahaaaa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0