Äntligen!



Så har jag då äntligen dammtorkat våra finskåp med glashyllor och glasdörrar och dammat av alla prydnadssakerna som finns i dom och det är många det kan jag säga puh... men nu har jag gjort det. Sen har jag tvättat och tumlat och lite sånt. Sen har min sambo kommit hem från jobbet nu och vi kopplar av och har det mysigt. Jag har förresten kommit på vad vi ska ha till middag nu, det blir vårrållar med ris och lite soja till mmm..... gott. Annars så eldar jag för fullt i kaminen och Kurre våran katt han trivs som bara den framför kaminen, där liggar han och spinner och myser.


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hehehe nä det är INTE scrapping som jag håller på med ! Gissa igen !! Nåt som jag gillar att göra.....och gör ofta....skrattar

2008-10-08 @ 19:02:48
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0