Allt är bra med den lilla

Nu har jag pratat med mor och allt var bra med den lilla tikvalpen, hon hade lagt ner henne till Mimmi och sen hade hon ammat där lite men hon är trött och därför får man kontrollera hela tiden så att hon får i sig så mycket som hon behöver. Mimmi vill knappt gå därifrån för hon är ju rädd om sina valpar, men hon måste ju dock ut och kissa ibland men  mor och far har en inhängnad där hon släpps ut och där hon själv gör vad hon ska och sen skäller hon när hon ska in så det går fort som bara den när hon är ute för hon vill ju in till sina små igen och putsa dom och göra dom fina, hon är så stolt över sina små *ler*. På tisdag ska jag hem till mor och det ska bli så spännande att se dom igen när dom är hos Mimmi och när dom diar och så. Nu är det bara en halvtimme kvar tills min sambo kommer hem och sen är det helg, för min sambo jobbar inte fredagar så vi har hela morgondagen för oss själva skönt.


Kommentarer
Postat av: Kickan

Kan du inte ta kort på valparna och lägga upp ? Nyfiken ju !

2008-10-16 @ 18:25:43
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0