Åka till mor i morgon

Ja i morgon kommer mor och hämtar mig klockan 8 och sen fikar vi hemma hos dom, sedan så ska jag klippa mig vid ett-tiden, det ska bli skönt att bli nyklippt och fin. Ännu har min mors hund inte fått valparna ännu men kanske dom rent av kommer i morgon och då får far köra mig hem i så fall om det nu skulle inträffa precis när jag ska hem. Ni kanske undrar varför jag inte köra själv? Ja det är därför att min bil behöver repareras så den är hos mina kusiners far, han kan allt om bilar för han har kört rally en gång i tiden och meckar med bilar och så, så han ska fixa min bil. Annars
så blir det en lugn dag hos mor och far, kanske vi kör ut en liten runda jag vet inte som till Bo Ohlssons Basar han har jättefina saker, jag såg i tidningen att han har fina blockljus nu och det är ju inte helt fel att ladda upp med ett lager blockljus nu när det börjar bli mörkt ute, då är det mysigt att tända ljus. Jag ska renskriva mitt personliga brev till min jobbansökan och samla allt som jag ska skicka som betygen och sånt och skicka det i morgon, sedan får vi se vad som händer och om det händer något. Jag antar att där är många som söker jobbet så man ska inte ta ut något i förskott det har jag lärt mig, för man blir bara så besviken annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0