Åka och hjälpa min kusin

Ja min kusin har fått nytt bredband och det fungerar visst inte riktigt som det ska, så vi ska åka dit och min sambo ska hjälpa honom med det för annars så kan han inte spela spel på hela helgen och då är helgen förstörd för honom och det förstår man ju, det är hans enda stora intresse att spela WOW, sen är det ju kul för vi kommer förmodligen till att fika och så hos min moster och så pratar man lite om ditten och datten så det är bara kul. Annars så blev det en helt annan meny idag än vad jag hade tänkt mig, det blev stekt kalkonbacon och en jättegod sås som min sambo brukar göra till det och sen kokt potatis så det var mumma för gommen *ler*. Det är lite tråkigt väder idag regnar och blåser ute men det är ju typiskt höstväder så det är egentligen inget konstigt med det, men å andra sidan är det rätt mysigt när man sitter här inne och man eldar i brasan och har det varmt och gosigt med tända ljus, då är det rent av mysigt att det blåser och regnar ute, så det är ju lite vad man själv gör av det hela så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0