Var hemma hos mor och far

Jag var hemma hos mor och far i tisdags och sov över tills idag, så jag har hjälpt min mor att städa och göra fint där hemma, jag ska hem på tisdag igen och göra lite till men då sover jag inte över. Valparna är större nu och dom har öpnnat ögonen och dom är jättesöta, jag har gosat jättemycket med dom. Annars ikväll så beställde vi snitzel med mos och grönsaker ja min sambo har haft en polare här när jag var hemma en killkompis så han stannade tills idag och dom höll på och skulle fixa hans dator och dom hade farligt sjå innan dom hittade felet på den och först idag så fick dom rätt på den, så det var ju bra att det gick att fixa datorn. Annars idag har jag sett på Bonde söker fru men Oskyldigt dömd struntade jag i idag, jag är alldeles för trött för det nu för jag har varit i gång hela dagen och städat och likadant igår och sen var vi på Bo Ohlssons idag och jag och mor tittade på alla julsakerna som dom har satt upp nu och det är alltid lika roligt att gå omkring och titta på alla julsakerna. På söndag ska mor och far komma hit för då är det ju farsdag men min sambo och hans mor ska på hundutställning för min sambo ska gå med deras hund på utställningen, men jag är inte mycket för utställningar så jag stannar hemma då och mor och far kommer hit och jag ska fira far, så vi kommer att fika här hemma istället. Nej nu är det snart dax att gå och nanna, vi har precis tagit en fika men jag är ganska trött nu. I morgon jobbar min sambo hela dagen men han kommer hem på middagen klockan ett så då fikar vi men sen jobbar han till klockan sex och sen är det fredag och helg *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0