usch och blä.....

Usch idag mår jag inge vidare, jag får lingonveckan idag och vi ska på middag hos mina svärföräldrar, fast det är inte förräns ikväll så jag hinner vila lite och så, så att jag kanske känner mig lite bättre när vi ska dit. Annars så ska jag inte göra något särskilt idag eftersom jag just mår skit och jag har dammsugat det gjorde jag igår. Det som ska göras härnäst är byta sängkläder och hänga upp julgardinerna men det får vara i alla fall tills nästa vecka eller i helgen i alla fall, fast jag tror mer på att det blir i nästa vecka och det är ju tids nog, för på fredag ska vi lassa in en massa ved dom kommer då, vi får hem 10 kubik ved så där är ju en hel del att lasta in i ladan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0