Lingonvecka

Idag har jag inte gjort något särskilt för snart är det dax för lingonveckan får den när som helst och jag mår inte speciellt bra, men i morgon är det fredag och då ska det bli spännande att se hur det går för Idolerna det är ju rocktema denna gången. Annars i helgen händer det inget särskilt så på lördag är det lugnt och sen på söndag är det fars dag och då kommer mor och far hit och vi ska dricka kaffe, men min sambo och hans mor ska på hundutställning och min sambo ska gå med deras hund så det blir bara min mor och far och jag som firar min far här hemma hos oss på söndag men det är ju helt okej. På måndag är det lugnt men sen på tisdag åker jag hem till mor och far och hjälper dom igen och jag stannar där tills på fredag morgon då jag kommer hem hit igen och då ska vi få hem 10 kubik ved och under tiden som jag är hemma och  hjälper min mor och far så kommer min kusin Joakim hit och dom ska ju spela det här nya versionen av wow som släpps på natten mellan tisdag och onsdag så då ska dom hämta det i Skurup i en affär där och tur är att dom har beställd det så långt innan för i malmö där står dom långt ute på gatan och köar för att få tag på det här spelet. En annan polare till min sambo kommer också hit då och spelar så då har grabbarna flera dagar att spela det här nya versionen av wow när jag är hemma hos mor och far och hjälper dom med det och sen kommer jag då hem på fredag morgon när han kommer med veden och då ska vi hjälpas åt alla fyra att lasta in och lägga upp veden i stallet, så både Joakim och min samobs polare ska sova över här tills på fredag, så hjälper dom oss med veden också *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0