tisdagmorgon

Ja då är det tisdag och jag har gjort mig i ordning för att åka hem till mor och hjälpa henne idag, mor kommer klockan 7.00 så där är en timme dit men det är rätt skönt att bara sitta vid datorn och få vakna till lite på morgonen. Så vad händer då annars idag då? Jo jag ska hjälpa mor med att sätta upp gardinerna i köket och i stora rummet gardinerna till dom andra fönstren har inte kommit ännu från jotex så dom får vänta men annars så ska vi åka till förrådet och hämta stjärnorna och lite annat julpynt som vi ska ha, men allra först nu på morgonen så ska vi fika på ett café så vi får se vilket det blir. Jag ska inte stanna över denna gången utan det blir bara för dagen som jag är hemma idag, men det är också rätt skönt att komma hem på kvällen och bara koppla av i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0