Stryker gardinerna

Just nu håller jag på och stryker julgardinerna och jag har satt upp gardinerna i köket och i datarummet och nu är det bara stora rummet och sovrummet kvar för badrummet är färdigt, men sen är där så mycket annat som man ska ha fram pynt och annat som man ska ha fram sen, men stjärnorna är uppe och ljusstaken i köket men jag har inte tänt den ännu och inte stjärnorna heller det får vi vänta med tills advent, men tiden går så fort så snart är det ju advent. Jag har även lite nätt börjat höra på lite julmusik så att man kommer lite i julstämning, det är rätt fridfullt när man håller på och pysslar med julsakerna att höra lite julmusik i bakgrunden. Julkorten har jag skrivit så dom ligger färdiga bara till att posta.  Joakim min kusin åkte hem idag och sen på tisdag ska jag hem till mor och far igen och sätta upp julgardinerna där och stjärnor och lite annat inför advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0