Söndag

Idag har det varit en lugn dag, jag har eldat i kaminen och suttit vid datorn lite. Min sambo var hemma hos sina föräldrar och hjälpte dom lite idag och sen så beställde vi varsin kebabtallrik så det var jättegott, snart ska vi har en kopp kaffe och mysa. I morgon är det måndag igen och då är det matakuten men först är det halv åtta där dom lagar mat och bjuder hem okända människor och sen ska dom som varit gäster bjuda tillbaka. Vädret är lite kallt och ruggigt så man får elda i kaminen hela dagen, men snart ska vi få hem ett nytt lass med ved så vi klarar oss hela vintern så det ska bli skönt. Annars så har jag dammsugat och städat hela huset idag för det behövdes. Nu ska jag ta en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0