solen skiner idag

Idag skiner solen och det är härligt väder ute, men ändå kallt så man får elda i kaminen ändå. Jag och min sambo har precis fikat för han har kommit hem från jobbet men ska snart iväg igen och jobba till klockan sex. I morgon ska jag hem till mor och jag stannar över tills på onsdag och då jobbar min sambo bara till middag så jag kommer hem på eftermiddagen någon gång. Jag ska hjälpa mor med lite städning och sånt eftersom hon ju har så ont i ryggen nu att hon inte själv klarar av att städa. Ikväll är det Halv åtta hos mig på teven och Matakuten där dom försöker göra bättre mat till barnen i skolorna, vi får väl se hur det går. Tudiloo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0