Snart fika

Vi har ätit hamburgare och snart ska vi fika och se på serien Merlin den är jättebra, den handlar om trollkarlen Merlin och när han var ung, skitbra serie faktiskt. Annars så ska jag till mor för dagen på torsdag och då ska jag göra dom sista ärendena jag har när det gäller julklappar och jag ska hämta lite julsaker som är kvar i förrådet men annars så har jag allting färdigt och det är skönt. Det har snöat här idag några centimeter och det lär säkert komma mer i morgon för det skulle vara 4 minusgrader i morgon har dom sagt men igår natt så var det 10 minus här, det är tur att man har kaminen och jag ska snart gå ut och hämta in lite mer ved för det gäller att hålla igång kaminen hela tiden när det är så kallt ute, men vi har varmt och gottigt här inne. Jag har börjat höra lite på julmusik så att man kommer i julstämning. På söndag är det advent, ja tiden går fort  så det är tur att man har börjat i tid så som man har gjort, nä nu väntar fikat och avsnittet med Merlin *ler*.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då ! 10 minus! vi har kanske haft som mest -4 grader och knappt nån snö...

Ha det gott !

2008-11-26 @ 19:39:12
Postat av: Kickan

glömde skriva namn på inlägget ju!

2008-11-26 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0