Snart åka på middag

Ja om ca en timme så kommer  min sambo hem och då ska vi köra till mina svärföräldrar och äta middag, min sambo var så hemlighetsfull när det gällde maten så jag undrar vad det ska bli till middag idag, man brukar ju ha gås och dom har ju jagat gås men ja jag vet inte om det blir det men det ska bli trevligt i alla fall, jag hörde att min svärmor hade gjort efterrätt också till oss så jag är spänd på vad det kan vara för något också *ler*. Annars så har dagen varit lugn men vädret har inte varit så kul precis, det har regnat och blåst som bara den idag. Ikväll kommer sista avsnittet av matakuten så vi får väl se hur det går när dom försöker få rätsida på barnens mat i skolorna.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja vad fick ni ? Svartsoppa eller ? Vi åt helstekt kyckling idag och ingen gås ivarjefall.

2008-11-10 @ 19:54:57
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej vi fick kalkon och äppelpaj med vanlijsås

2008-11-10 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0