snart advent

Ja snart är det advent och jag längtar jättemycket efter att få sätta upp alla mina tomtar och mina juldukar och göra mitt årliga jullandskap som jag i år ska göra på barskåpet istället för att ha bordet i stora rummet, jag tycker att det tar lite för stor plats med det där inne och sen blir det ju mysigt att ha landskapet på barskåpet här inne i datarummet så att man kan se det oftare för vi är ju väldigt mycket här inne, i stora rummet där har vi ju så mycket annat fint att titta på ändå som gardinerna och tomtarna och granen så småningom och små söta gamla kransar på dörrarna överallt, så nog kommer här till att bli julpyntat i år igen men jag kommer att skifta pynt för det gör jag varje år eftersom jag alltid tar foton och filmar hur jag har pyntat varje jul för att jag tycker att det är så kul att ha och plocka fram senare och se att jaha så pyntade jag det året och så pyntade jag det andra året osv, det är ju kul att variera lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0