Pyntandet har börjat

Idag har jag börjat pynta med tomtar och annat smått och gott men jag är långt ifrån färdig i morgon fortsätter jag att pynta, Kurre våran katt följer mig vart jag går och han är jättenyfiken på allt som jag gör och han tycker att det blir fint med tomtarna för han tittar väldigt och är intresserad men lägg märke till att han bara är uppe och tittar och sen går han ner igen och rör inget, så det är bra. Idag har det inte snöat men det ska visst komma snö imorgon, men det är halt på vägen som bara den, många bilar åket av vägen igår då det var riktigt snöoväder och det är ju inte kul precis, men vi var inte ute och körde som tur var. Jag fick sakerna till min sambo som jag ska ge i julklapp till honom, jag köpte det på Tradera.. Nej nu är det dags att natta sig och sen i morgon eller ja hm, idag blir det ju fast lite senare idag då, så ska jag fortsätta att pynta och göra fint här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0