Nu är jag hemma igen

Nu är jag hemma igen och jag har varit hemma hos mor och far några dagar och hjälpt dom att göra fint till advent städat och så, så nu är där fint men jag ska åka dit på tisdag igen och hjälpa dom att sätta upp stjärnor och gardiner för dom gardinerna som mor hade beställt hade inte kommit ännu. Min sambos kompis har åkt hem nu och min kusin Joakim är kvar och dom har spelat det nya wow alla dagarna som jag var hos mor och far både natt och dag hehe! Annars idag så kom veden i morse, men det regnade jättemycket så vi var tvugna att sätta in alla pallarna i stallet så vi får lägga in veden en annan dag när det är fint väder ute. Vi  beställde snitzel när min sambo hade kört hem hans kompis och sen nu så ska vi ha en fika och pågarna spelar wow och jag ska snart se på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0