Natti Natti

Ja nu ska jag gå och lägga mig, det blev lite sent idag klockan är 2.58 men jag har sett på Idol idag och Lars gjorde ett jättehäftigt nummer han bjöd verkligen på sig själv som jag garvade hehe! Sen såg jag på fredag hela veckan och där gjorde dom narr av Katrin som mobbar alla idolerna hon som leder eftersnack på Idol och det var så jättebra när dom drev med henne där haha, hoppas verkligen att hon ser det för hon ska ha det. Nej nu ska jag gå och lägga mig så natti natti på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Halloj ! Vem åkte ut i Idol då ? Hur går det för valparna egentligen ? Öppnat ögonen ännu ?

Ha det gott !

2008-11-02 @ 20:04:28
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0