Mårtens afton

I morgon är det Mårtens afton och då ska vi på middag hos mina svärföräldrar vid ca 6-tiden och sen är det lugnt, sedan på tisdag så kommer min kusin Joakim hit men jag ska ju till min mor och far och hjälpa dom där hemma så jag stannar där tills på fredag då jag kommer hem lagom tills veden ska komma, vi ska ju få hem ved på fredag klockan tio så då ska jag vara hemma och hjälpa till. Min kusin och min sambo ska ju sitta och spela det nya wow som kommer ut natten mellan tisdag och onsdag så då gör jag bättre nytta där hemma än att bara sitta här hemma när dom spelar och spelar och spelar *ler*. Det kommer hit en killkompis till min sambo också som också ska spela nya wow så han stannar här tills på fredag så hjälper han också oss med veden så då är vi några stycken här som kan ta in alla ved som kommer, det kommer nämligen 10 kubik ved på fredag, men det är skönt för sen vet man att man har ved så det räcker lång tid framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0