Julpyntat och fint

Nu är här julpyntat i huset och jag har gjort mitt landskap och det blev jättefint och jag har satt fram alla tomtarna och pyntat med allt möjligt fint julpynt i huset så det blev jättebra, jag ska ta foton på allt sen och filma för det brukar jag göra, det är roligt att ha sen och titta på hur man har pyntat år från år, för jag pyntar aldrig exakt likadant. Jag hoppas att snön ligger kvar tills första advent för det gör ju att man kommer i julstämning och jag har börjat att spela lite julmusik och klapparna är jag färdig med, jag har bara några stycken kvar och det känns skönt att vara så långt framme med julen, då kan man bara koppla av sen och njuta av det fina man har satt upp här hemma och kanske värma en kopp glögg och sitta framför kaminen och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0