Julklappar

Nu har jag bara några julklappar kvar och några av dom har jag lagt bud på på Tradera så jag hoppas att jag får dom, jag kollar läget varje dag *ler*. Sedan är det julklapparna till min svärmor och svärfar men det är sånt som inte går att köpa förräns in i det sista och likadant det ena som jag ska ge till min kusin Carro får man också köpa närmare jul för att det ska vara bra. Sedan har jag en sak till min far förutom det jag redan har då alltså som jag inte heller kan köpa förräns in i det sista men annars så har jag allting klart och jag har slagit in dom också förresten jag har en sak till som också ska komma till min andra kusin Joakim och en sak till mormor som ska köpas sen är allting klart, men det är skönt att ha köpt så pass mycket som man har gjort och att allting är färdigt så här långt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0