Julgardinera uppsatta

Nu har jag satt upp alla julgardinerna överallt så det är skönt att ha det gjort och sen har jag slagit in alla klappar som jag har än så länge rätt skönt att ha det gjort också och snart ska vi äta pizza, det är så mysigt överallt med stjänor och ljusstaken i köket i fönstret och mera kommer det att bli till advent då allting annat åker upp som mitt vinterlandskap och massor av annat fint pynt, jag tycker att det är roligt att ta fram det redan till advent så att man hinner och se det innan det är dax att plocka ner allt igen, för det är ju inte så lång tid som det är jul. Dukarna ska strykas sen också men det gör jag ju inte förräns jag ska lägga på dom, jag har strukit den stora duken här inne i datarummet så den är på men det är också den enda än så länge som jag har lagt på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0