hemma igen

Nu är jag hemma igen och jag har svabbat golven hemma hos mor och far idag men jag har ett rum kvar men det gör jag en dag närmare jul tror jag, får se när det blir nästa gång. Annars så har jag köpt julklappar till Kurre idag *ler* och jag hittade några häftiga klappar till min kusin Carro som jag vet om att hon kommer att bli helförtjust i, det är så roligt när man hittar något som man vet om att just det kommer den personen att bli glad över. Jag har några klappar kvar men dom ska jag köpa på måndag då jag och mor ska till Ystad. Nu ska vi äta det blir korv och plättar så det ska bli gott. Det är så mysigt här hemma nu jag har tänt varenda stjärna och ljusstaken i köket och sen i morgon ska vi tända ljusen i trädet  där ute och på söndag är det  ju advent *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0