Första snön

Första snön kom idag och det snöade rättså mycket faktiskt, men nu ligger det bara ett tunt lager snö på marken så det försvinner nog snart igen för i morgon skulle det bli fint väder och soligt. Idag har jag tvättat dom nya påslakanen som vi ska lägga på till jul med tomtar på och sen har jag dammsugat och lagt på trasmattorna i köket, så jag går och pular lite och så plockar fram pynt och tar undan det jag inte ska ha framme. I morgon vid ett tiden så ska vi vara hos mormor och fika och sedan ska vi hjälpa henne att sätta i graneslingan i blomsterlådan. Ikväll är det Idol på teve så vi får väl se hur det går för dom andra i tävlingen nu *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0