Första advent

Idag är det första advent, det är inte klokt vad tiden går fort. I morgon ska jag till mor och far igen, men i morgon ska jag till sjukgymnasten och träna i deras träningsrum dom har alla möjliga träningsmaskiner, det är för min fot som jag har haft propp i och sen tyckte hon att eftersom jag även hade haft proppar i lungorna för några år sedan och har sånt blod som gör att man lätt kan få proppar så skulle jag träna och det är ju bra för kroppen allmänt sätt också ju, så det ska bli kul, där finns duschar och allt och sen går mor och far där också, så vi kommer att träna samtidigt. Jag har även dålig blodcirkulation och fryser alltid så jag tar på mig massor och då skrattar min sambo för här är varmt inne men jag fryser ändå, det sa sjukgymnasten att det berodde på dålig blodcirkulation, vilket jag själv tänkte på innan, så här ska sättas fart på blodomloppet hehe! Dom sista julklapparna kommer även dom att skaffas på Tradera, jag hittade några där som var passande och jag har förstås en sak till svärmor som jag ska köpa i morgon. Annars så blir det bara till att mysa idag när det nu är första advent, min sambo har oturligt nog fått någon släng av influensan så det är ju inte så bra, hoppas att jag klarar mig från det. Trevlig advent på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0