coffetime

Ja nu sitter vi och softar och dricker en kopp kaffe, vi har precis ätit pasta och köttbullar det var jättegott. Annars så ska vi snart se på film och koppla av. Annars så har jag gjort fint här hemma eftersom i morgon är det farsdag och då kommer min mor och far hit och mina svärföräldrar så det blir trevligt, vi ska äta tårta och dricka kaffe, sen på måndag så ska jag och min sambo på middag hos mina svärföräldrar det är ju Mårtens afton då. På tisdag åker jag hem till mor och far och stannar där tills på fredag men jag kommer hem då vid tiotiden på fredag för vi får hem ved då och då ska jag vara hemma så att jag kan hjälpa till att lägga in alla ved. Under helgen så kommer min kusin och en polare till min sambo så dom ska spela det nya wow som släpps natten mellan tisdag och onsdag, så jag åker hem och hjälper mor och far för det är inte så roligt för mig att sitta här när pågarna spelar dygnet runt utan jag kommer på fredag och min sambos polare sover över så både min kusin och han hjälper till på fredag när vi får hem veden så går det ju fortare också *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0