Adventstjärnor

Annars så satte mor och jag upp adventsstjärnorna idag dom är lite knepiga att få upp så hon hjälpte mig med dom men jag har inte tänt dom ännu det ska jag inte göra förräns senare, jag ska snart sätta upp gardinerna också så är det också gjort och snart är det ju advent, tiden går så fort så man hinner ju inte med i svängen. Sen har man ändå så mycket som man ska göra så det är lika bra att göra sådana saker nu innan så har man det gjort, jag har tom skrivit julkorten så dom ligger färdiga att bara posta. Sedan går man och planerar hur man ska pynta och så och jag har koll på det också. I nästa vecka närmare bestämt på tisdag ska jag hem till mor och far och hjälpa dom upp med adventsstjärnorna och hänga upp julgardinerna och göra det fint inför advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0