vad glad jag blev

Idag fick jag paketet av Eloise och hon är verkligen omtänksam, jag fick en jättefin halsduk och en julskiva och ask med goda kolor verkar till att vara särskilt fina sådana för det är så fin burk med fin guldrosett ovanpå och asken i sig själv är jättefin och sen fick jag ju ett kort där hon hade skrivit till mig. Jag fick också jättesöta minnesblock, minneslappar som man sätter på kylskåpet jättegulliga sådana så jag blev jätteglad för julklapparna och sen hade hon en jättesöt presentpåse med en snögubbe på som jag har lagt allting i, hon är så omtänksam och jag ska komma på bra julklappar till henne också. Annars så har vi varit och fikat hos mina svärföräldrar idag, så det var kul. Ikväll ska vi se på sista avsnittet av bonde söker fru, så det ska bli kul att se hur det går för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0