Uppesittarkväll

Ja nu är vi hemma igen, vi var ju och gratulerade min kusin Carro som fyller 20 år idag och hon fick två figurer som är från 80-talet för hon samlar på 80-talssaker och dessa var typiska 80-tals prydnadssaker. Vi åt fat med kött och grönsaker och gratäng till det och sen blev det tårta och kakor men det orkade inte jag, jag var så mätt av maten sedan innan. I morgon kommer Patrik och mina kusiner hit och mor och far klockan halv 3 och då ska vi fika och se på Kalle Anka och sen ska vi inte åka till mina svärföräldrar förräns klockan sex då vi ska äta julbord och fortsätta att fira julafton där med klappar och julgröt. Silva min moster ska tyvärr jobba inom hemtjänsten i morgon så hon kan inte fira julafton med oss. Mor och far ska åka in och besöka min mormor på rehab i simrishamn i morgon och då ska min mor ha med julklapparna till mormor från oss, jag hade med mig julkapparna idag så att mor kunde få dom och ta med dom till mormor i morgon. Annars så ser jag på uppesittarkväll just nu med Lotta Engberg och dom andra artisterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0