Tränat

Ja idag är det andra gången som jag har tränat på min motionscykel jag cyklade 8km igår och 5 idag för jag ska ha röda veckan nu och då mår man inte så värst bra så det fick bli så mycket som jag orkade idag och igår och det verkar ju lika bra så det kvittar ju, huvudsaken är ju att man tränar regelbundet så att säga. Jag cyklar på 3:an och den är ganska trög på min så det känns i låren när man inte har cyklat på länge men det känns jätteskönt efteråt, det är en trötthet som är skön på något sätt. Annars idag så ska jag se reprisen på bonde söker fru som kommer klockan sex, jag missade förra gången och såg bara halva programmet knappt det så jag fick inte reda på hur det gick för en del och det ska jag se idag.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja heja heja ! Jag har inte tränat sen innan jul men ska ge mig på det efter nyår har jag bestämt mig.

God fortsättning på er !

2008-12-28 @ 19:59:38
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0