Tiden går undan

Tiden går undan minsann och jag har fått ner gottebordet från vinden och ska stryka en fin duk att ha på det ikväll och sen ska jag fixa och göra lite fint med gotteskålarna och lite tomtar och så tänkte jag, men det blir inte förräns ikväll för när min sambo och mina svärföräldrar kommer hem igen, dom har varit och gjort lite ärenden, så ska dom hämta mig och vi ska fika hemma hos dom. Jag ska även dammsuga lite när vi kommer hem igen, för man vill ju ha fint nu när vi ska fira mina kusiners fars födelesedag  på lördag den 20:e. Ikväll är det sista programmet med bonde söker fru och då får vi se när dom är på resa så det ska bli spännande att se hur det går för dom. Jag har förresten fått paket från USA från min släkting Eloise så det ska bli spännande och se vad hon har hittat på denna gången, jag har skickat julklapp till henne också och brev som vi alltid brukar göra till jul och jag har även skickat julklapp till hennes brorsbarn Laurie i år och vi har börjat brevväxla så det är jätteroligt och hon har även en bror som jag ska lära känna, men just nu så är dom på Hawaii och firar jul och Eloise är i Australien, hon fick möjligheten att följa med en väninna till Australien så hon är där över julen. Laurie fyller 30 den 22 januari så då ska jag skicka födelsepresent till henne, hon tyckte att det skulle vara roligt att brevväxla så jag har skrivit brev till henne och så får hon julklappen samtidigt. Det är rätt kul att man har deras e-mailadress också så att man kan skicka små korta meddelanden också men att man ändå skickar brev en eller två gånger om året , men det kan ju hända saker innan som man vill berätta som man kanske inte vill skriva ett helt brev för att berätta och när man nu har chansen så kan man ju istället skicka det i ett e-mail och man kan skicka foton till varandra. Laurie sa att hon ska ta en massa foton nu när hon är på Hawaii och skicka till mig sen så det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0