Tar det lugnt



Idag tar vi det bara lugnt och softar men gubben min han har åkt över till sin mor och far och han skulle hjälpa sin far med lite saker där hemma så jag sitter här lugn och ro och skriver inlägg och kollar läget allmänt på nätet, någon frukost har jag inte hunnit äta ännu får se vad det blir för något. Röda veckan har inte satt igång heller ännu så man känner sig som en skit usch och fy, men förhoppningsvis så kommer den senare idag för jag känner mig inte så värst bra precis, vill ju helst att den ska sätta igång nu så att man kan vara människa på nyårsafton *ler*. Jag bad min gubbe att han skulle ta hem min motionscykel idag för den är hos mina svärföräldrar min svärfar har lånat den lite men nu använder dom den ändå inte så då tänkte jag att det är ett bra tillfälle nu efter all julmat att använda den lite och sen ska jag ju börja träna för jag har ju haft propp i min fot innan och har lite dålig blodcirkulation och mor och far går ju och tränar på sjukhuset så jag hörde om jag också kunde få träna där eftersom jag då har lite problem med min fot och blodcirkulationen och det gick bra, hon som har hand om det där inne sa att det var väldigt vanligt att man fick blodcirkulationsproblem efter att man har haft blodproppar så jag brukar frysa jättemycket och få sätta på mig tjocka tröjor och ändå så är här varmt enligt min sambo, men han är å andra sidan varmblodig av sig men ändå jag har dålig blodcirkulation och behöver sätta fart på det och sen skadar det ju inte att man går ner några kilon för visst har man lagt på sig några kilon, men så blir det alltid när det är höst och vinter för min del och när man då inte har rört på sig eller tränat heller så gör man inte av med så mycket så jag skulle ju vilja börja träna lite på motionscykeln och sen när man börjar träna där inne så kommer jag träna två gånger i veckan och det kommer ju att göra susen och då går far också samtidigt så jag kan hålla koll på att han sköter sig också hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0