Städdag

Idag har jag städat hela huset och gjort fint här för i morgon kommer mina svärföräldrar och mina föräldrar hit och vi ska fika och fira Lucia så det ska bli kul, sen får vi väl köra iväg någon dag i nästa vecka och skaffa granen för den 20:e kommer Patrik hit för då ska vi fira hans födelsdag här och vi ska klä granen som vi alltid brukar göra ihop här, men tyvärr så kan inte min moster komma eftersom hon jobbar och så är det tyvärr även på julafton då vi ska fira hemma hos mina svärföräldrar, men mina kusiner och Patrik ska komma och min mor och far förstås *ler*.
I morgon ska jag upp redan klockan 07.00 och se Lucian på teve, det hör liksom till och sen kommer inte dom andra förrräns på kvällen vid sextiden men Lucian går ju i repris klockan åtta såg jag så det passar ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0