städat

Idag har jag städat, dammsugat och gjort det fint tills i morgon då vi ska fira Patriks födelsedag här, så då kommer min moster Silva och mina kusiner och min mor och far också hit. Innan på dagen ska min svärmor hämta mig för vi ska åka till Skurup och fixa julklapp från henne och Kalle till Christer och då ska jag vara med och hjälpa till, efter det ska vi ta en fika hemma hos dom. Idag var vi hos dom och provsmakade julskinkan och den var jättegod mm.... gott med skinka. Annars så har jag fått svar från Brian min andra släkting i USA han skrev på Facebook till mig och han är på Hawaii nu och firar jul, ja han kommer visst hem precis innan julafton men Laurie hans syster ska vara på Hawaii längre och fira även jul och nyår. Brian skrev att han tyckte att det var roligt att ha fått kontakt med sin släkting i Sverige och att han inte hade varit i Sverige någon gång men att han gärna skulle resa hit någon dag och han är mer än välkommen hit både han och hans syster och Elosie och hennes bror också om han också vill komma hit och se hur det ser ut i Sverige och sen en dag kanske jag och Christer åker över till USA och ser hur dom har det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0