städa

I morgon ska jag städa och sätta fram gottebordet och stryka en snygg duk att ha på bordet och lite prydnadssaker  och gotteskålarna. Jag ska dammsuga hela huset igen så att allting är fint här inne. Jag har postat mina julkort nu och i morgon ska min sambo göra lite ärenden och då ska han även hämta ett paket som kommer från min släkting Elosie i USA så jag undrar vad hon har hittat på för något denna gången, hon brukar alltid skicka julklapp och jag skickar till henne och det är kul, så jag är spänd på vad hon har skickat och vad hon har skrivit till mig i sitt brev. Just nu är hon på resa i Australien och hennes brorsbarn är på Hawaii och firar jul. Dom säger att det ska bli snö i jul så det kan man ju alltid hoppas på för det hade varit mysigt om det i alla fall hade kommit lite snö på julafton, det blir ju lite mer stämningsfullt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0