snart jul

Snart är det jul och dagarna går undan som bara den, i morgon ska min sambo göra lite ärenden tillsammans med sina föräldrar och efter det så ska dom hämta mig här hemma och vi ska ta en fika hemma hos dom men sen ska vi inte gör något särskilt i morgon merrän att jag ska dammsuga överallt och plocka undan lite här och var så att allting ser snyggt ut. Mor och far var hos mormor igår och dom ska dit idag igen och fixa larmet och lite andra saker som hon behöver för att få det tryggare i hemmet. På lördag kommer Patrik och Silva och mina kusiner hit för vi ska fira Patriks födelsedag och på dagen ska jag följa med min svärmor och hjälpa henne att välja ut julklapp till min sambo från henne och Kalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0