sista dagen på det här året

Ja idag är det då sista dagen på det här året och jag och min sambo ska vara hos min svärmor klockan 4 för jag ska hjälpa henne att duka lite fint och sen ska min sambo stå för grillningen ikväll för han är nämligen proffs på det *ler*. De andra gästerna kommer klockan sex men det blir min mor och far och min moster och hennes sambo mina kusiner skulle till kompisar och det förstår man ju nu när dom har blivit så pass gamla min kusin Carro har precis fyllt 20 år och min kusin Joakim är 14. Carro skulle ha egen fest hemma hos dom och Joakim skulle till sin kompis och fira nyår. Jag ska ta en kopp kaffe och äta något nu och sen ska jag se till att jag får med mig allting som jag ska ha med mig idag som filmkameran och digitalkameran och jag har redan sett ut vad både min sambo och jag ska ha på oss ikväll så det är lugnt det hänger framme. Jag ska ha en jättesnygg topp med paljetter och det står något på toppen men inget som betyder något utan det är mer bokstäver som är mixade och paljetter lite här och var, ja det låter konstigt men den är jättesnygg och svart och vit, botten på den är svart och det andra är vitt, sen ska jag ha mina finjeans till det och en svart finkofta över toppen så att bara möntret syns på toppen. Min sambo ska ha en jättesnygg t-tröja i svart och vitt *ler* så vi kommer matcha varandra bra och han ska också ha jeans, jag tycker att man ska känna sig ledig även om det är nyårsafton, det behöver inte vara så uppstyltat liksom. Nej nu ska jag gå och fika men Gott Nytt År på er alla!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0