ont i ryggen

Ja fråga mig inte vad jag har gjort men ichiasnerven har kommit ikläm och det gör så förbaskat ont både när man ska upp ur sängen på morgonen och när man ska lägga sig och ja vad man än ska göra, nu har det blivit lite bättre men det beror på vad man gör och så, hoppas att det blir bättre och bättre nu. Min sambo har ju haft influensa som har satt sig på musklerna och sen är han förkyld också vilket jag också är, men han var sååå himla dålig i natt och svettades som bara den så att både täcke och lakanet var helt blött på morgonen, nu känner han sig lite bättre men han är ändå dålig, usch ja, hoppas att han snart blir frisk. Jag skulle ju ha varit hos mor och far idag och jag skulle ha tränat hos sjukgymnasten men det gick ju inte idag eftersom jag nu har klämt ichiasnerven så vi bestämde att det blir efter jul som jag ska börja. Vad det blir till middag idag vet jag inte, vi är inte speciellt hungriga någon av oss nu när vi är så förkylda, så det blir väl något enkelt eller så tar man sig bara en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0