Nu har Joakim åkt hem

Precis har Patrik varit här och hämtat Joakim, vi bjöd honom och Silva till  nyår på fest hemma hos mina svärföräldrar, det är ju där vi ska fira i år och har vi tur så kommer en kompis till min sambo dit och skjuter fyrverkerier som han inte har kunnat skjuta hemma själv för det är stora grejer, men där ute på gården går det ju bra. Nu ska jag och min sambo bara ta det lugnt och softa och kanske se på nöjesmassakern för den fick jag i julklapp av mor och far, ska bli kul att se på alla sketcher igen.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vilka trevliga julklappar du fått !!! Va är det för slags mobil du fått ?? Jag fick en våg , djupa tallrikar , en kappa , stövlar, presentkort på JHL , en eltandborste , en fräsig tomte som spelar när man kopplar den i usb uttaget på datorn.

2008-12-26 @ 23:50:08
Postat av: Johanna

Det är en sony Ericsson och där är kamera och spel och bilder och ja allt man kan tom gå in på nätet med den jag har inte hunnit sätta mig in i den så mycket men jag har spelat lite spel på den och ja den är i alla fall väldigt enkel att ha och göra med och det är ju bra när man inte är så haj på sådana saker ler. Du fick minsann inga dåliga grejer du heller ler ha det gott och god fortsättning och Gott Nytt ÅR!

2008-12-27 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0