Nu har jag cyklat på motionscykeln


Ja nu har jag mjukstartat på motionscykeln, min sambo var ju hemma och när han ändå var hemma hos sin mor och far så hämtade han hem min motionscykel som min svärfar har lånat för jag kände att jag ville börja träna nu och nu har jag börjat att cykla på 3:an och cykla i en kvart till att börja med och sen ökar man efter hand, det känns i låren att man har cyklat, ja i hela kroppen och när man då inte har cyklat på jättelänge så får man börja lugnt det är ju bättre att cykla kort tid varje dag på 3:an än att cykla 1 mil direkt jag cyklade 8km på 17 minuter så det var ganska bra tycker jag. På min cykel finns det ända upp till 6:an men det är jättetrögt bara på 3:an och 4:an så det är nog för proffsen 6:an hehe! Huvudsaken är ju att man tränar varje dag det är ju ingen tävling utan man tränar lite varje dag för att få bättre kondis och för att må bra och jag får säga att  jag faktiskt känner mig bättre redan nu när jag har cyklat, man känner sig piggare och fräschare *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0