mormor

Ja idag är mor och far  hos mormor på sjukhuset och ska diskutera hemtjänst och lite sådana saker för det behöver hon och sen hur och var hon ska vara under julhelgen, antagligen blir det att hon kommer till att vara på rehab i simrishamn så att dom har översikt över henne hela tiden eller så kommer hon väl hem men då måste hon ha hemhjälp flera gånger om dagen men det tror jag blir svårare att ordna nu när det är jul och så, så det lutar nog mer åt att hon kommer att vara på rehab i simrishamn, men där jobbar en granne till henne som hon känner också så det är ju bra och tryggt för henne, sen ska dom ju fixa så att hon får hemhjälp och hon måste i alla fall ha någon som kommer dit tre gånger om dagen för hon äter inte med någon reda, men vi får se hur det blir och vad dom har kommit fram till, mor ska ringa mig ikväll om det.

Kommentarer
Postat av: Åsa

har du nån msn?

2008-12-22 @ 18:48:53
Postat av: Johanna

Ja det har jag [email protected]

2008-12-22 @ 20:18:21
Postat av: Johanna

Sorry jag skrev min e-mailadress till dig men här kommer min msn Pluto8[email protected]

2008-12-22 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0