Lussefirande

Ja nu har vi firat lucia och mina föräldrar och mina svärföräldrar har varit här och fikat nu, när vi hade fikat så såg vi på lucian som gick i repris från morgonen och det var också jättebra, det var inte som jag trodde att det var samma som förra året utan det var nytt för i år och det var ju kul. I morgon ska vi åka till mormor och se om henne och vi ska sätta upp hennes graneslingor i hennes blomsterlådor där är ljus i dom så det blir mysigt och sen har jag tagit med en julgardin som hon ska få låna och ha i köket och en paradhanduk som tillhör gardinen som hon också kan ha under julen. Annars så ska vi fika hos henne och vi ska se hur det är med henne nu när hon trillade och slog sig för någon dag sedan. Vi har pratat med henne om att hon ska skaffa larm och idag när hon pratade med mor om det så hade hon sagt att ja det skulle hon skaffa. Eftersom vi kör förbi Tomelilla så tänkte vi passa på att handla lite på Lidl också, lite smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0