Lussebullar mmmm mumma!

Ja idag har min mor och far varit här och vi har ätit lussebullar och klenätter och ja julkakor och sen såg vi Batman filmen och valparna var med förstås och dom är ju så söta så vi busade lite med dom också och pratade och hade trevligt. På lördag när det är Lucia så kommer mor och far igen och då ska även min svärmor och svärfar komma för vi ska ju fira lucia och då ska vi äta goda lussebullar igen mmmmm..... Annars så fyller min släkting i USA år idag och han fyller 28 år idag så jag har redan grattat honom på Facebook för han är nämligen på Hawaii nu och firar sin födelsedag och han ska även fira julen där tillsammans med sin syster och hennes sambo vad göttigt dom har det nu varmt och gott och ligger nog med någon drink och bara gottar sig lyckos dom! Jag har förresten skrivit mitt första brev till Laurie idag och jag har även skickat henne en kalender med bilder här ifrån sverige så att hon ser hur det ser ut här där hon har sina rötter min gammelfarfars fars syskon två bröder emmigrerade till USA i slutet av 1800-talet och vi har hållit kontakten sedan dess, ja inte den andra brodern för dom hamnade i texas men jag vet var dom finns och jag ska ta kontakt med dom också sen och jag tror faktiskt att Eloise och Laurie och Brian och dom andra också skulle vilja ha kontakt med dom för det är ju även deras släkt, fast Eloise verkade inte till att känna till sin släkt där, men jag ska fråga far för han har ju släktforskat och då kan vi med hjälp av honom ta kontakt med dom släktingarna i Texas så att även Eloise och vi kan ta upp kontakten med vår släkt igen för där lär ju vara en hel del där också från den andra brodern som också emmigrerade samtidigt, jag vet inte varför dom båda bröderna inte höll kontakten men det blev kanske så när dom nu hade hamnat i USA att dom splittrades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0