Läggdags

Nu är det läggdags för min del och i morgon ska jag bara ta det lugnt, dammsuga lite och cykla på min motionscykel, min sambo ska hem till sina föräldrar och fixa lite med något som dom behövde hjälp med, men annars så är det lugnt. Min sambo och hans far hann inte göra det idag som dom skulle, det där med att lägga balarna vid dörrarna som dom skulle här hemma så det ska dom göra i morgon istället, idag så handlade min sambo till oss och till min svärmor för det är så mycket skit ute i affärena nu influensa och annat skit som man inte vill att dom ska få, för vi klarar ju av att få det och vi kan hantera det om vi skulle få det, men det är värre för våra föräldrar om dom skulle få skiten så därför handlar vi till dom nu när där är så mycket sjukdomar och sånt ute i affären. Snart är det nyår och vi ska fira hemma hos mina svärföräldrar och det blir jag och min sambo och min mor och far och Patrik, jag tror visst att Silva var tvungen till att jobba igen, hon jobbar ju inom äldreomsorgen så det gick inte att bli fri på nyår, för annars så var det meningen att hon skulle vara fri på nyårsafton men men... så är det i det yrket, jag tror att Joakim också kommer om han inte har något annat för sig. På nyårsdagen har jag och min sambo vår dag då har vi varit förlovade i 2 år så då ska vi laga till något riktigt smarrigt, jag tror att det blir thaigrytan för den är så himla god och den har vi inte haft på jättelänge nu, vi ska bara mysa och ha det trevligt på nyårsdagen, ja jösses vad tiden går, men kan knappt fatta att vi nu har varit förlovade i två år och vi har varit tillsammans i 3 år till Påsk så tiden bara rinner iväg. Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0