Årets jullandskap

Idag har det varit kallt och ruggigt ute men det gäller att hålla kaminen varm, annars så har jag bara tagit det lugnt idag, jag tog lite kort igår på hur jag har pyntat här hemma och jag skickade iväg några bilder till min släkting i USA och hon blev jätteglad för bilderna och tyckte att dom var fina. Jag tänkte visa er årets jullandskap som jag har gjort och naturligtvis så skulle Kurre också vara med på bild men han fördärvar aldrig något i landskapet även om han går upp och lägger sig i det, han är så försiktig av sig, okej ibland kanske en eller annan tomte har trillat men då är det ju bara till att sätta upp tomten igen, men mer än så fördärvar han inte *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0